poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Imagin o Harrym- część trzecia

Jak lubicie czytać imaginy wsłuchując się w jakąś piosenkę to dam wam 2 propozycje .. ;p 
-Tatu- 30 minutes - ta piosenka już była w poprzednim imaginie, ale ja ją kocham więc wybaczcie ;d
-Britney Spears- everytime - ta też jest fajna

Oczami [T.I]

Miałam piękny sen. Śniło mi się, że chłopak o przecudnych lokach ratuje mnie i koi moje nabrzmiałe lęki. W jego szczelnym uścisku wszystko było paradoksalnie proste, wszystko łatwe, a ja właściwie tylko w jego ramionach czułam się bezpieczna. Zimną twarzą opartą o jego gorącą pierś wychwytywałam każde pulsnięcie czerwonego narządu. Złapałam ręką za jego serce. Chciałam by było ono tylko moje, na zawsze .. Dotykał mnie, a raczej paraliżował mnie ciepłem swojej dłoni. Śniło mi się, że to była prawda .. Nie chciałam się budzić. Nie teraz. Nigdy. Pragnęłam przez wieki trwać w tej przecudnej chwili. Mogłam zapłacić każdą cenę, nawet swoje nie warte grosza, życie, by choć przez chwilę znów go poczuć. Chciałam tylko przy nim być. Czy oczekuję zbyt wiele? Oślepiający blask pioruna jednym gestem przerwał to, w w którym jak w transie, chciałam, a raczej potrzebowałam trwać. Niechętnie otworzyłam swoje powieki. Zamknęłam je, przetarłam i z drżącym serduchem ponownie je otworzyłam. Uśmiechnęłam się powoli. To nie był sen. On tu był. Był ze mną. Utonęła w jego wyjątkowo bijących soczystą zielenią, oczach. - przepraszam- z trudem wykrztusił, a z jego błyszczących tęczówek uleciało kilka kryształowych łez. - nie chciałem, alle .. - ciągnął. Widziałam jak się trzęsie. Bał si. Nie obchodziło mnie to, że jestem w bieliźnie. Ufałam mu, że nie zrobi mi nic złego, że nie zrobi mi żadnej krzywdy. Pochłonął mnie lęk. Nie trapiłam się o siebie .. tylko o niego. -Proszę Cie, nie płacz- wyszeptałam błagalnym tonem. Żal rozrywał mnie na kawałki. Rozpadałam się widząc jego smutek i głupie poczucie winy. Złapałam go za roztrzęsioną dłoń i przyciągnęłam ku sobie..Zaskoczony moją gwałtownością stracił równowagę i upadł ze mną na delikatne posłanie. Przeniosłam się na niego i złączyłam nasze usta w czułym, pełnym oddania pocałunku. Ujął mnie w talii , a ja zanurzyłam swoje dłonie w jego roztrzepane loczki. Deszcz bił i krzyczał swoim pluskiem, by go wpuścić w nasze rozgrzane od ciepła naszych ciał, ramiona. Jednak on nie miał nic do powiedzenia miłości, która w nas tętniąca oddzielała nas nieprzeniknioną barierą od tego połamanego świata i ludzkich problemów. Nie musieliśmy nic mówić. Nasze dusze na opierzchniętych od namiętnych pocałunków wargach, wyryły dwa niewinne słowa '' Kocham Cię'' Zlepiona w jedno ciało z chłopakiem ze snów pragnęłam czegoś więcej. Po kolei, z boleścią odrywając się od jego pociągających ust, z pożądaniem ściągałam jego ubrania. Jednak gdy sięgnęłam po jego bokserki, które były już ostatnią częścią jego garderoby, wiedząc do czego zmierzam .. Stanowczym ale jednak czułym dotykiem zatrzymał moje dłonie. Oderwał mnie od jego warg,a ja cicho westchnęłam. Powoli obrócił mnie tyłem do niego. Objął mnie i delikatnie zakładając mój zabłąkany kosmyk włosów za ucho, prawie szeptem wypuścił z siebie- Nie kochanie- lekko speszona, odwróciłam głowę w jego stronę i popatrzyłam mu w oczy- Nie mogę tego zrobić- pogładził mnie po policzku, a ja rozwarłam lekko usta- Jesteś taka malutka, taka wątła- spuścił wzrok- Nie pozwolę sobie na to by Ciebie wykorzystać- znów na mnie spojrzał- Za wiele dla mnie znaczysz- znów powoli, jakby bojąc się, by mnie nie rozbić, przyciągnął mnie od tyłu do siebie. Uśmiechnęłam się smutno, a z oczu pociekły prawdziwe łzy szczęścia. Zanim jeszcze zapadłam w wołający mnie z oddali sen, ucałowałam jego dłoń spoczywającą na moim brzuchu i szczerze powiedziałam- dziękuję, że jesteś ..

~.~

Myślę, że jest już jakiś postęp.. w końcu skończyłam ten imagin .. ;d Podoba się wam?? ;p Ploose, piszcie komentarzee, nie ważne czy z anonimka czy nie. Ważne, że wyrażacie swoje opinie i dodajecie mi otuchy w mojej dalszej ''pracy'' ; )) Teraz biorę się za opowiadanie .. ;>

1 komentarz:

  1. wspaniale <3 ludzie komentować!!! wiecie jaka to załamka dla autora, który poświęca swój czas na pisanie, a nikt nie komentuje? No dawać dawać i pisać komy :) A napiszesz imagina z Niall'em?? :D

    OdpowiedzUsuń