piątek, 3 maja 2013

Coś o mnie ;p


No to hmm..  Wiecie .. trochę trudno jest streścić swoje życie w kilku zdaniach ; ) No dobra, spróbuje was nie zanudzić na śmierć ; ) To..  nazywam się Rose, trochę dziwaczne imię na zwykłą nastolatkę, no nie? Już lepsze by było np. Maggie, tak jak moja przyjaciółka ..  ale o niej to zaraz. No to  Rose,  nie zbyt mi się podoba .. ale trudno, nie wszystko w życiu jest tak jak byśmy tego chcieli ..  ;/   Mam szesnaście lat, chodzę do szkoły, mam rodziców  ale to się już raczej domyślacie : ) nie żeby coś.. bo przecież jest dużo samotnych, zagubionych dzieci, które nigdy nie doświadczyły prawdziwej miłości, jaką dają rodzice ..  ;c  Więc .. mama i tata, są dla mnie naprawdę ważni, doceniam co dla mnie codziennie robią, kocham ich i wogóle .. dobra, już kończę z tą czułością xd  Wiem,  bez przesady..  też mam swoje życie i nie trzymam się wciąż maminej spódniczki ; ) Oni to właśnie rozumieją, szanują moją prywatność, no i tak nawiasem mówiąc praktycznie wcale mnie nie ograniczają, wiedzą, że mogą mi zaufać .. co nie do końca jest właściwym posunięciem ;p  Bo cicha, niczym niezwykłym nie wyróżniająca się Rose ma też inne oblicze, które na pewno w dużym stopniu wyrobiła Maggie. Maggie,  ona .. jest  moją zarąbiszczastą przyjaciółką!! Nie zdajecie sobie sprawy jaka jest wspaniała!! Okk, może się trochę różnimy, ta wariatka zawsze coś wymyśli..  całymi dniami może tańczyć, melanżować i wogóle bawić się , imprezy to jej istny żywioł! ;>  
To jej zdjęcie, sprzed roku .. miała wtedy take krótkie włoski ..

Ja raczej preferuje spokój, kocham naturę i ciszę, ale co się nie robi dla prawdziwej przyjaciółki ..  zawsze warto się trochę rozerwać ; D  Nie wspomniałam jeszcze o mojej kochanej, malutkiej siostrzyczce!! .. jak mogłam zapomnieć o tym cudownym szkrabie? Prawdę mówiąc ( a, raczej pisząc ;p ) to nie chciałam mieć rodzeństwa .. ok, to było trochę egoistyczne .. ale po prostu bałam się, że ona rozwali mi szczęście, że zabierze mi rodziców.. ale to było głupstwo!! Nic z tych rzeczy!! To właśnie ona codziennie swoim bezzębnym uśmiechem mnoży każdą radość, która z wielkim żarem zapala moje serducho ;  ))  .. Więc znacie już moją zwyczajną rodzinkę .. Wiecie, że jestem w pewnym sensie normalna .. xd tzn. przeciętną zwykłą nastolatką, jaką możecie spotkać każdego dnia szurając po zatłoczonych uliczkach Londynu. Niby Jestem taka jak wszystkie dziewczyny ..  a  jednak czuje się inna..  pusta w środku, jak by ktoś wyrwał z mojego ciałka kawałek serca i rzucił gdzieś w zakurzony kąt miasta, a ja wiem, że czegoś mi brakuje .. może szukam tego wymarzonego księcia z bajki na białym rumaku?? Może właśnie czekam na tą jedyną i prawdziwą miłość ..  aż delikatnie zastuka w okienko mojego życia ? 


A jednak to dzisiaj napisałam .. może się wam nie spodobać ;/  Więcej wysiłku włożę już w prawdziwy rozdział, obiecuję !! Buziaki, moi kochani !! ; *


1 komentarz:

  1. Dzięki za buziaki :* pisz dalej czekam na pierwszy rozdział i początek całej tej historii ;)

    OdpowiedzUsuń